TBS Lokum sp. z o.o.

Deklaracja dostępności

TBS Lokum sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej tbslokum.pl.

Data publikacji strony internetowej: 2012.08.20.
Data ostatniej dużej aktualizacji: 2021.12.30.

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne elementy i treści

  • Wiele zdjęć, obrazów, grafik i innych informacji nietekstowych nie posiada alternatywnej wersji tekstowej.
  • Wiele materiałów tekstowych nie posiada odpowiedniej hierarchii nagłówków.
  • Serwis zawiera dokumenty PDF, które powstały na podstawie przygotowanych dokumentów word (nie ma w nich dobrze zaznaczonej logicznej struktury) - lub są skanami dokumentów.
  • Formularz kontaktowy nie posiada etykiet tekstowych powiązanych z polami i może być problematyczny dla osób korzystających z czytnika ekranu. Możesz skontaktować się z nami pisząc na adres e-mailowy lub dzwoniąc do nas. Dane teleadresowe są nad formularzem kontaktowym.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji: 2021.12.30

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2023.11.17.

Na tej stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osoba odpowiedzialna: Justyna Ułasewicz, mailowo - sekretariat@tbslokum.pl lub telefonicznie - 91 321 22 80.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

TBS Lokum sp. z o.o., budynek przy ul. Wyspiańskiego 35C, 72-600 Świnoujście

  1. Do budynku prowadzą cztery wejścia. Dwa wejścia od strony Placu Mickiewicza i dwa wejścia od ul. Wyspiańskiego. Otwarte dla pracowników i interesantów TBS Lokum oraz UM jest główne wejście od strony Placu Mickiewicza. Dla pracowników i interesantów Archiwum Miejskiego jest drugie odrębne wejście od strony Placu Mickiewicza. Do wszystkich pomieszczeń użytkowych prowadzą schody. Pierwsze wejście od ul. Wyspiańskiego jest wejściem technicznym, drugie wejście od ul Wyspiańskiego jest wyłączone z użytku.
  2. W budynku nie ma windy.
  3. Budynek nie jest dostępny dla osób na wózkach.
  4. Przy wejściach do budynku znajdują się przyciski domofonu do przywołania pracownika w celu udzielenia informacji lub pomocy przy załatwieniu sprawy.
  5. Przy budynku nie ma miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
  6. W budynku jest jedna toaleta dla osób niepełnosprawnych, znajdująca się na parterze budynku. Pozostałe toalety nie są dostępne dla osób niepełnosprawnych.
  7. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
  8. W budynku nie ma pętli indukcyjnych.